Dat bok ijzer in mijn mond

byebyebeugel.jpg picture by Aliz 

Jaaa!
11 maart wordt éen van de allerleukste dagen van het jaaaaaar!!
Want ja, het gaat dan eindelijk gebeuren: Mijn beugel mag er uit.
Pffft. Dit is echt het allerleukste wat mijn ortho ooit heeft gezegd.
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe het is niet zo’n vreselijk-glimmend-op-elke-foto-te-zien-blok-ijzer in mijn mond te hebben.
Wauw… de beugel-lose Alicia wordt vast nog hipper dan ze al is :-P.

Maar er is ook iets dat ik ga missen van een beugel hebben hoor; de lessen die je mist als je bij de ortho bent.
Maarja… wie mooi wil zijn moet maar gewoon weer naar school gaan!

februari 12, 2008. About the girl.

Geef een reactie

Be the first to comment!

Geef een reactie

Trackback URI

